Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Ole hyvä ja valitse evästeet, jotka haluat sallia.
Maailmanluokan kaupunkikuvan kehittämistä
Pikku-Finlandialla on iso tehtävä osana Helsingin kaupunkikuvaa. Avauduttuaan vuonna 2022 se on lunastanut paikkansa kaupunkilaisten sydämissä rakastetun ja ikonisen Finlandia-talon rinnalla.
Ylitetään tavoitteet - tyylillä
Loimme Pikku-Finlandian brändin ja markkinointiviestinnän tyylin, vastaten haasteeseen: kuinka otetaan haltuun nopeasti täysin uusia kohderyhmiä täysin uudella palvelukonseptilla – ja vieläpä suurkaupungissa, joka pursuaa vetovoimaisia kohtaamispaikkoja?
Tässä onnistuttiin yli odotuksen. Pikku-Finlandialla on enemmän kysyntää kuin tiloja on tarjolla: ensimmäisen vajaan toimintavuoden aikana talossa pidettiin noin 400 tapahtumaa ja siellä vieraili noin 120 000 asiakasta.
Pikku-Finlandia on noteerattu myös maailmalla ja sen kansainvälinen mediahuomio on ollut merkittävää. Jo nyt klassikoksi nousseelle elämyskeitaalle onkin haettu lisäaikaa, ja se saattaa pysyä rikastuttamassa Helsingin kaupunkikuvaa vielä vuosien ajan.
Kaupungin uusi klassikko
Pikku-Finlandian yhteydessä aloitti toimintansa myös uudenlainen Finlandia Cafe&Wine. RED loi sille oman, Finlandia-talon brändiperheeseen sopivan brändin, kärkiviestit ja työkalut uudenlaisen viinikahvilan arjen näkymiseen kaikissa kanavissa.