Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Ole hyvä ja valitse evästeet, jotka haluat sallia.




Vahva brändi vie eteenpäin muutoksissa
Kaupunkilaisia monin tavoin palveleva Palmia on uudistunut viime vuosina merkittävästi. Uudistumisen ja muutosten tueksi loimme yrityksen brändille vahvan ja kokonaisvaltaisen uuden ilmeen ja tavan viestiä.
Palmia toimii uudistuksen myötä kokonaisvaltaisesti yhden nimen ja palvelukonseptin alla, tarjoten ensiluokkaisia palveluita niin kiinteistöhuollon, turva- ja siivouspalvelujen kuin ravintoloidenkin saralla.
VAHVA BRÄNDI MONESSA MUKANA
Täysin uudistamamme Palmia-brändi ja sitä tukevat toimenpiteet näkyvät tätä nykyä erottuvasti katukuvassa ja lukuisissa markkinointiviestinnän kanavissa.
Palmian kasvaessa pääkaupunkiseudulla tunnetusta toimijasta isoksi valtakunnalliseksi palveluyritykseksi, luomamme konseptit ja toteutukset tukevat kasvua kaikilla markkinointiviestinnän sektoreilla: sekä ulospäin näkyvissä toteutuksissa että yrityksen sisällä vaikuttavissa ratkaisuissa.
JÄTETÄÄN OMA KÄDENJÄLKEMME
Uudistusten ja muutosten keskiössä ovat koko ajan olleet Palmian arvokkain pääoma: sen nykyiset ja tulevat työntekijät.
Palmian brändi rakentuukin realististen ja samalla arjessa innostavien viestien ja ilmeen varaan, kytkien mukaan niin siivoojat, vartijat, ravintolatyöntekijät kuin kiinteistöjen ammattilaiset.
He kaikki jättävät päivittäin oman kädenjälkensä, jotta arki sujuisi – kaikkialla kaupungissa.