Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Ole hyvä ja valitse evästeet, jotka haluat sallia.
Seitsemän brändiä uudelle tasolle – samanaikaisesti
Saimme kutsun ja vastasimme siihen: uudistimme kauttaaltaan ja yhdellä kerralla seitsemän Orionin huippubrändiä brändistrategioineen ja identiteetteineen – ja loimme niille erottuvaa ja tuloksekasta markkinointiviestintää.
MONIKANAVAISESTI YMPÄRI VUODEN
Kattavan brändiuudistuskokonaisuuden yhteydessä uudistimme myös tavan, jolla nämä huippubrändit näkyvät maanlaajuisesti monikanavaisessa mainonnassa, kaupunkien katukuvassa ja apteekkien hyllyillä – aina uusittuihin pakkauksiin asti.
BRÄNDI JA MARKKINOINNIN KONSEPTIT MYYNNIN KASVUN TAKANA
Lopputuloksena kattavalle, kaksivuotiselle uudistukselle saavutettiin merkittävää myynnin kasvua (esimerkiksi Favora-sarjan myynti kasvoi vuodessa +30 %), uudenlaista vuoden ympäri tapahtuvaa, vuodenaikoihin reagoivaa näkyvyyttä ja uusia tasoja mainontaan.
Pakkauksia myöten uudistamamme Favora-, Bellavita & Bella- ja Bevita Eye -tuotesarjat sekä brändin ja mainonnan osalta uudistuneet Perusvoiteet, Sebamed-sarja, Sunpro -aurinkotuotteet ja Biorion-hiustenhoitosarja löytyvät noin 1100 apteekeista ja näkyvät kesästä talveen luomillamme konsepteilla, kautta maan.