Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Ole hyvä ja valitse evästeet, jotka haluat sallia.
Espoo on nuorten.
Espoo on nuorten oma kaupunki. Luomamme Nuori Espoo -brändi ja sitä tukevat markkinointiviestinnän ratkaisut nostavat esiin tekemistä, tapahtumia, elämyksiä ja arjen tukea – kaikenlaisille nuorille, ympäri vuoden.
Nuori Espoo -brändi koki merkittävän uudistuksen ja se lähteekin nyt puhuttelemaan uutta nuorten sukupolvea heidän omalla äänellään, nuorten omissa kanavissa ja kohtaamisissa.
Brändikonsepti kiteytyy tärkeään lupaukseen nuorille: Espoo on meidän.
Uudistanut brändi kytkee yhteen ja helposti löydettävään muotoon nuorisolle suunnatun kaupungin toiminnan, koulunjälkeisistä harrastuksista kesäkursseihin ja tietenkin klassisiin, jokaisesta Espoon kaupunkikeskuksesta löytyviin nuorisokeskuksiin.
Nuori Espoo pyrkii uskottavasti puhuttelemaan suoraan nuoria itseään. Vaikka viestinnässä kerrotaan toiminnasta myös vanhemmille, on kyseessä aina aidosti nuorille itselleen tehty brändi – nuorten oma juttu.
EI MIKÄ TAHANSA LUKIO
Jatkeena Nuori Espoo -brändille, Espoo puhuttelee myös lukioikäisiä nuoria, luomallamme täysin uudella Espoon Lukiot -brändillä ja markkinoinnilla.
Espoon lukiokoulutuksen uusi markkinointiviestinnän konsepti tiivistyy kattotasolla kiteytykseen Meidän lukio – ei mikä tahansa lukio.
Uusi konsepti viestii terävästi ja itsevarmasti siitä, miten lukiokoulutus Espoossa on paitsi monella tavalla erityislaatuista, myös osallistavaa ja yhteisöllistä.
JOKAINEN LUKIO ON ERITYINEN
Espoon Lukiot -brändin yhteydessä loimme myös tavan, tonaliteetin ja ohjeistuksen Espoon kaikkien alueellisten lukioiden omaan viestimiseen.
Konseptin avulla luodaan yhteisöllistä ja erottuvaa mielikuvaa, jonka avulla kukin lukio voi nostaa esiin omia erottuvuustekijöitä ja vahvuuksia – ja lukiossa opiskelevat nuoret voivat kokea oman lukionsa sellaiseksi, joka palvelee heidän opiskeluaan ja intressejään parhaiten.