Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Ole hyvä ja valitse evästeet, jotka haluat sallia.
Tahdon: kampanja elinluovuttamiselle
Elinluovutustahdon ilmaiseminen on helppo tapa tehdä hyvää – ja sen voi tehdä koska tahansa. Loimme uudenlaisen kampanjakonseptin elinluovutustahdon esilletuomiseen ja sen ilmaisemisen helpottamiseksi.
TAVOITTEENA LISÄÄ ELINLUOVUTUSTAHTOJA
Sadat ihmiset Suomessa vuosittain odottavat elinsiirtoa, ja siirrettävistä elimistä on jatkuva pula. Yksi elinluovutus voikin siksi antaa elämän monelle. Elinluovutustahto on helppo tapa tehdä hyvää, ja sen ilmaiseminen on vaivattomampaa kuin moni luuleekaan.
Luomamme Tahdon-kampanja pyrkii madaltamaan kynnystä elinluovutustahdon ilmaisemiseen ja lisäämään tietoisuutta siitä, miksi elinluovutus on tärkeää.
LUPAUS ELÄMÄLLE
Kampanjaan luotu napakka, erottuva ja positiivinen yhden sanan konseptikiteytys, ”Tahdon”, viittaa terävästi elinluovutustahtoon, herättäen samalla oivalluksia mainonnan kohderyhmissä.
Voimakas ja myönteinen sana yhdistettynä vahvaan ja luovaan visuaalisuuteen herättää huomion ja houkuttelee tutustumaan tarkemmin kampanjaan somessa ja arjen kosketuspisteissä – ja antamaan muutamassa minuutissa oman lupauksensa, joka saattaa pelastaa toisen ihmisen elämän.