Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Ole hyvä ja valitse evästeet, jotka haluat sallia.




Johtamisen uusi aika
Keskuskauppakamari halusi viestiä yritysjohdolle suunnatuista huippuluokan valmennusohjelmistaan uudella tavalla. Kehitimme valmennusohjelmille rohkean ja erottuvan markkinointiviestinnän konseptin.
Uuden ajan johtajia sparraamassa
Keskuskauppakamarin yritysjohdon valmennusohjelmat kouluttavat ja kehittävät päättäjiä johtamisessa, viestinnässä, vastuullisuudessa, kansainvälistymisessä ja kyberturvallisuudessa.
Valmennukset sparraavat dynaamisia ja innovatiivisia johtajia nopeasti kehittyvään liike-elämään ja yhteiskuntaan, antaen kestäviä työkaluja toimia johtavissa asemissa sekä mahdollistaen tärkeiden verkostojen luomista.
Uusi konsepti uuden ajan koulutuksille
Loimme yritysjohdon ohjelmille uuden, erottuvan ja rohkean markkinointiviestinnän konseptin, joka tiivistyy kiteytykseen ”Johtamisen uusi aika”. Konsepti viestii uudenlaisesta, dynaamisesta johtajuudesta ja sitä tukevasta koulutuksesta, joka on vahvasti kiinni nopeasti kehittyvässä liike-elämässä ja yhteiskunnassa.
Konseptin mukainen uusi johtajuus korostaa oppimista, innovatiivista ajattelua, joustavuutta, vastuullisuutta ja kykyä mukautua jatkuvasti muuttuviin olosuhteisiin ja liiketoimintaympäristöihin. Tätä kaikkea kommunikoimme kilpailukentästä erottuvalla tavalla.
Koulutusviestinnästä brändimielikuvaan – uuden ajan hermolla
Uusi markkinointiviestinnän konsepti tukee monipuolisesti sekä kohderyhmän tarpeita että Keskuskauppakamarin alati kehittyvää koulutustarjontaa, mahdollistaen monipuolista, erottuvaa markkinointiviestintää kaikissa medioissa.
Brändimielikuvatasolla konsepti katsoo rohkeasti ja kokonaisvaltaisesti eteenpäin, positioiden Keskuskauppakamarin uudella tavalla tulevaisuuteen katsovaksi, dynaamiseksi ja ajan hermolla olevaksi toimijaksi.