Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Ole hyvä ja valitse evästeet, jotka haluat sallia.




IT'S EVERYTHING
Loimme Jyväskylän yliopiston IT-tiedekunnalle uudenlaisen markkinointiviestinnän konseptin, jolla kerromme informaatioteknologian merkityksestä nyt ja tulevaisuudessa. IT on nykyhetkeä ja tulevaisuutta. IT on kehitystä, mahdollisuuksia, tuloksia, saavutuksia. IT on taidetta, tiedettä ja tutkimusta. IT on toivoa, edistystä, valinnanvapautta – ja myös sitä kaikkea, mitä emme osaa vielä edes kuvitella. IT on sinä, minä, me kaikki yhdessä. IT on kaikki – IT’s everything.
IT-osaajia tarvitaan kaikilla yhteiskunnan aloilla. Ilman ihmistä ei ole informaatioteknologiaa, ja ilman informaatioteknologiaa ei ole nykypäivän yhteiskuntaa siinä muodossa, jossa sen tunnemme, koemme – ja jollaiseksi haluamme sen kehittyvän.
Jyväskylän Yliopiston IT-tiedekunnalle luomamme uuden markkinointikonseptin avulla viestimme rohkean mielikuvallisesti – ja samalla inhimillisen lähestyttävästi – informaatioteknologian valtavasta roolista nykymaailmassa ja yksittäisten ihmisten elämässä sekä sen entisestään kasvavasta merkityksestä tulevaisuudessa.
Konseptin monipuolisuuden ja joustavuuden ansiosta erilaiset viestit voivat vaihdella rationaalisemmista jopa suuriakin tunteita herättäviin - kaikissa kanavissa.
IT’s everything -konsepti lanseerattiin monikanavaisesti valtakunnallisissa ja alueellisissa medioissa vuoden 2025 alussa.
Markkinointia jatketaan konseptin mukaan kevään hakuaikana, jolloin kampanja keskittyy nuoriin, opiskelupaikkaansa miettiviin naisiin ja miehiin.