Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Ole hyvä ja valitse evästeet, jotka haluat sallia.
Elements of experience
Redcreatella oli kunnia suunnitella ja toteuttaa Suomen legendaarisimmalle tapahtumatalolle kokonaisvaltainen brändiuudistus, sisältäen konseptin, visuaalisen ilmeen, logon ja puhetavan kärkiviesteineen.
Uusi brändi Alvar Aallon ikiklassikolle
Saimme kunnianarvoisan ja inspiroivan tehtävän: pitkäaikainen asiakkaamme Finlandia-talo tarvitsi ikoniselle klassikkobrändilleen arvonsa mukaisen, perinpohjaisen brändiuudistuksen.
Uuden brändin tuli tukea Finlandia-talon nykyistä strategiaa: lupauksena on luoda tunne-elämyksellisiä kokemuksia – konserteista konferensseihin, kokouksiin ja lukemattomiin muihin tapahtumiin – vastuullisesti, rohkeasti ja avoimesti, yhdessä asiakkaiden kanssa. Visionsa mukaisesti Finlandia-talo on ainutlaatuista inspiraatiota ja kasvua luova kansainvälinen uniikin designin lähde.
Tämä kaikki pohjaa vahvoihin ja muistettaviin kokemuksiin, joita Finlandia-talo tarjoaa kävijöilleen, ja joista haluttiin viestiä uuden brändin avulla erottuvasti, muistettavasti – ja ennen kaikkea kansainvälisesti.
Kokemusten kiehtova kirjo
Finlandia-talon uusi brändikonsepti tiivistyy kiteytykseen ”Elements of Experience” – “Kokemusten kiehtova kirjo”. Konsepti viestii erottuvasti siitä, miten Finlandia-talo luo kaikella toiminnallaan ainutlaatuisia ja ikimuistoisia kokemuksia kaikille.
Uuden brändin viestimä kokemusten ja elämysten kirjo koostuu Finlandia-talon tärkeimmistä kulmakivistä eri muodoissaan. Näitä ovat muiden muassa ainutlaatuinen design ja arkkitehtuuri, monipuoliset ja elämykselliset tilat, unohtumattomat tapahtumat ja kohtaamiset sekä kansainvälistä huipputasoa edustava ruoka- ja juomatarjonta.
Olennaisena osana uutta brändikonseptia päivitimme myös brändin puhetavan kärkiotsikoineen ja -viesteineen. Ja koska Finlandia-talo on kansainvälinen toimija, konsepti käyttäytyy joustavasti sekä englanniksi että suomeksi.
Visuaalisuus uudelle tasolle
Visuaalisesti uusi brändi kuvineen ja muotokielineen keskittyy kokemusten skaalan kommunikointiin – luovasti, mutta arvokkaan tyylikkäästi, legendaarisen rakennuksen henkeä, historiaa ja arkkitehtuuria kunnioittaen.
Olennaisena osana brändiä päivitimme myös Finlandia-talon klassisen logon tähän päivään. Ja luonnollisesti myös brändin typografia ja värimaailma kokivat hallitun mutta erottuvan muodonmuutoksen uuden brändin hengessä.