Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Ole hyvä ja valitse evästeet, jotka haluat sallia.
Työeläke tekijäänsä kiittää
Loimme Eläketurvakeskukselle monivuotisen valtakunnallisen kampanjan, jossa nostetaan esiin tietoutta työeläkkeestä ja siitä, millaisia mahdollisuuksia työtä tekevällä on vaikuttaa sekä työeläkkeensä määrään että omaan eläkeikäänsä.
TYÖELÄKETURVA TUTUMMAKSI
Eläketurvakeskuksen (ETK) tavoitteena oli lisätä työeläketurvan tunnettuutta työikäisten keskuudessa. Kohderyhmänä oli erityisesti yli 45-vuotiaat ja erityisesti ne, joilla on työuraa jo takana – ja jotka kenties jo miettivät omaa eläköitymistään.
Tavoitteena oli herättää kohderyhmä miettimään omaa eläketurvaansa ja tarkastamaan jo karttunutta ja tulevaa eläkettään ETK:n eläkelaskurin avulla. Halusimme myös innostaa tutustumaan omiin eläkeikävaihtoehtoihinsa ja siihen, miten ne vaikuttavat työeläkkeeseen.
TYÖELÄKE TEKIJÄÄNSÄ KIITTÄÄ
Luomamme "Työeläke tekijäänsä kiittää" -konsepti sitoo kampanjan vahvaan suomalaiseen ajatukseen työn merkityksestä, joka ei katoa muuttuvassa maailmassa.
Kampanja viestii työeläkkeestä asiana, joka edustaa pysyvyyttä muutosten keskellä: tekemällä töitä suomalainen on aina oikeutettu työeläkkeeseen – nyt ja tulevaisuudessa. Lisäksi työeläkkeeseen voi itse vaikuttaa mm. sillä, miten pitkään on valmis jatkamaan työelämässä.
MONIMEDIALLISTA NÄKYVYYTTÄ KAUTTA MAAN
Kampanjan mainonta otti haltuun kattavasti kanavia suurista kansallisista aikakauslehdistä radion kautta someen ja digimainontaan. Kaikki kampanjaviestintä ohjaa tehokkaasti suoraan kohderyhmän ETK:n Työeläke.fi-sivustolle, jossa omaa työeläkettä ja eläkeikää voi tarkastella kätevän laskurin avulla.