Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Ole hyvä ja valitse evästeet, jotka haluat sallia.
SINÄ RATKAISET – DIA-yhteisvalinta
Loimme DIA-yhteisvalintaverkostolle uuden markkinointiviestinnän konseptin ”Sinä ratkaiset”, jonka pohjalta toteutettiin diplomi-insinöörin ja arkkitehdin urista kiinnostuneita puhutteleva ja erinomaisia tuloksia saavuttanut hakukampanja.
DIA-YHTEISVALINTA
DIA-yhteisvalinta toimii vuosittain yli 8 000 nuoren, tekniikan ja arkkitehtuurin koulutuksista kiinnostuneen hakijan reittinä opintoihin. Diplomi-insinööri- ja arkkitehtikoulutuksen yhteisvalinta kattaa seitsemän suomalaista teknisen alan yliopistoa: Aalto-yliopisto, LUT-yliopisto, Oulun yliopisto, Tampereen yliopisto, Turun yliopisto, Vaasan yliopisto sekä Åbo Akademi.
LISÄÄ NOSTETTA TEKNIIKAN JA ARKKITEHTUURIN URILLE
Kaikille verkoston yliopistoille yhteiseksi luomamme hakukampanjan tärkein tavoite oli houkutella mahdollisimman moni nuori tutustumaan tekniikan ja arkkitehtialan opintoihin ja mahdollisuuksiin – sekä tietenkin hakemaan koulutukseen.
SINÄ RATKAISET
Luomamme konsepti "Sinä ratkaiset" keskittää painopisteen itse hakijaan, opiskelijaan ja tulevaisuuden tekijään: kaiken keskiössä on aina ihminen, hänen ajatusmaailmansa ja ainutlaatuiset voimavaransa. Hakija ratkaisee oman opiskelusuuntansa, panoksensa opintoihin, tulevaisuuden haaveensa – ja lopulta sen, miten hän soveltaa oppimaansa. Tekniikkaa ja sen ratkaisuja ei ole ilman ihmistä. Ratkaisut ovat meidän käsissämme.
MONIMEDIALLISTA EROTTUVUUTTA JA VAIKUTTAVIA TULOKSIA
Luomamme kampanja on modulaarinen ja monikäyttöinen, kommunikoiden opintojen ja niiden luomien mahdollisuuksien eri tasoja. Some- ja online-mainonnan ytimessä ovat aidot vaikuttajat – tekniikan ja arkkitehtuurin aloille yliopistoista työllistyneet uuden sukupolven ongelmanratkaisijat, jotka kertovat käsikirjoittamissamme ja tuottamissamme vaikuttajavideoissa opinnoistaan, saavutuksistaan ja vahvuuksistaan kiinnostavalla tavalla.
Kampanja onnistui tehtävässään erittäin hyvin: hakijamäärät sekä DI- että arkkitehtiopintoihin nousivat kampanjan aikana 10 % edellisestä vuodesta.