Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Ole hyvä ja valitse evästeet, jotka haluat sallia.
TEKIJÖITÄ JA VASTUULLISUUTTA SUOMEN LENTOKENTILLE
Airprolle luotu rekrytoinnin konsepti tiivistyy energiseen ja hyväntuuliseen kiteytykseen ”Nähdään kentällä!”. Monikanavainen konsepti viestii ilmailualan aitiopaikasta – lentokentästä – joka tarjoaa houkuttelevia työ- ja uramahdollisuuksia monenlaisille ihmisille iästä ja taustasta riippumatta.
TYÖNHAKUA VUODEN YMPÄRI
Lisää tasoja Airpron rekrytointimarkkinointiin tuovat Suomen matkailusesongit ja maantiede. Nuoria, työuraansa aloittavia hakijoita tarvitaan jatkuvasti 14 lentokentälle ympäri Suomen – joulusta kesään, Lapista Helsinkiin.
Rekrytointikonsepti toteutuu monikanavaisesti: digi- ja someratkaisut, alueellinen tv-mainonta ja muut toteutukset pyrkivät saavuttamaan työmahdollisuuksia hakevat nuoret juuri oikeaan aikaan.
VASTUULLISEMMAN LENTOLIIKENTEEN PUOLESTA
Airpron kansainvälinen ja monikulttuurinen toimintaympäristö yhdistettynä vastuullisiin arvoihin luovat inspiroivat puitteet työskentelyyn ja heijastuvat myös lentomatkustajien asiakaskokemukseen joka päivä.
Vastuullisuutta tuetaan myös lentokenttäympäristöön luomallamme ”A New Greener Generation” -konseptilla. Uusien vastuullisuusviestien rinnalla lanseerattiin myös maailman vihrein jäänpoistokalusto, haastaen samalla koko ilmailuala mukaan vastuullisiin tekoihin.